Friend
A friend is someone who understands your past, believes in your future, and accept your today.





Dedekat nak tido, terjumpalah quote nih.. nampak mcm best je utk di copy paste kan. Malangnya takleh lak copy. So kena taip lah .. :D


Ada org kata, kawan ni waktu senang je ramai. Bila waktu susah (atau sengkek?) tau2 entah di mana mereka..

Ada org kata, kawan kena ber pada pada. Tak boleh baik sgt, nanti pijak kepala pulak..

"Berkawan biar seribu, berkasih tengok keadaan lah..[kalau boleh, nak ramai2 juga..kan?]" - ada pula org kata mcm ini..

Ada beza tak kawan, dengan sahabat?

Ada org kata, sama saja. Asal dia adalah org yg kita kenal, kita selesa berkomunikasi dan kita selesa dengan karenah2 nya.. itu kawan nama nya..

Tak semua org boleh jadi kawan kita. Kita pun, tak boleh nye nak kawan dengan semua org .. Untuk berapa2 saja bilangan kawan yg kita miliki, hargailah mereka seadanya. Bukan mudah nak memahami hati org lain. sbb kadang tu, kita nak faham apa yg diri kita sendiri mahu kan pun, susah ...

Happy Friendship Day to all ... Nite ..





edit post
Reactions: 
1 Response
  1. ~me azue~ Says:

    kawan..sahabat...
    sama ke berbeza?
    ada orang kata kawan tu yang biasa..
    ada orang kata sahabat tu yang terlalu rapat..
    ada orang kata sahabat tu soulmate..
    ada orang kata kawan tu teman..

    jadi itu orang kata...
    apa kata diri sendiri??

    wallahulam... *-*


  • relaxing moment :)