Bulan Sepuluh Yang Sibuk ..
Salam "bulan sepuluh"..

ohhh! sudah Oktober ya? ada lagi dua bulan untuk penghujung 2010. Pantasnye masa berlalu. Serasa baru saja hadir 2010, sudah ia ingin berlalu pergi..


Oktober menyajikan beberapa siri "kesibukkan" yg terkawal. Acara paling dinanti, majlis perkahwinan Nurul Izzati di Cheras pada 23hb nanti .. Walau jarak yg agak jauh memisahkan kita, Insyaallah Kak Mazz dan Abg Tho akan cuba utk tidak menguzurkan kehadiran kami ..



Selepas Syawal, Chesalmah memanjangkan "usaha berniaga" nya, dgn hadirnya musim persediaan mereka-mereka yg dijemput Allah ke Tanah Suci. Kebetulannya, Serunding adalah bahan kering yg tak mudah basi, ringan dan boleh di jadikan "back up" waktu di sana. Macam2 "arahan pembungkusan" diterima - ramai yg mahukan setiap pack kecil2 saiznya, mudah. Buka satu satu, dan tidak berlaku nya pembaziran jika beralih dari satu tempat ke tempat lainnya.


Adalah satu ketidakupayaan utk peniaga menghadapi keputusan utk sebuah kenaikkan harga. Alhamdulillah, walau berlaku sedikit kenaikan pada harga Serunding Che Salmah, tempahan masih sepertimana biasa. Ianya sesuatu yg tidak dapat tidak perlu berlaku, unjuran kenaikan harga bahan2 mentah yang rata2 kita amat maklum impaknya..


Chesalmah.com dengan penuh syukur pada Illahi, mengucapkan terima kasih kepada pelanggan-pelanggan yg setia, pelanggan-pelanggan baru yg diharap akan terus memikirkan chesalmah.com di kala inginkan serunding..


Kepada pihak pengurusan dan para DJ's dari funker.fm yg sudi menyiar dan menyebarkan tentang produk2 serunding chesalmah.com, terima kasih banyak2 ya :) .. Terima kasih juga kepada Kelubi Seman GomoFM , kepada semua yang sentiasa menyokong kewujudan chesalmah.com .. terima kasih dari kami ..


0 Responses
  • relaxing moment :)